Betaling
Indien u met creditcard betaalt kunt via deze pagina uw betaalgegevens wijzigen. U neemt de volgende stappen:
1. Selecteer uw abonnement
2. Ga naar "Prijs en betaling"
3. En vervolgens naar "Wijzig betaalgegevens"
Betaalt u op een andere wijze, dan verzoeken wij u om contact op te nemen met de klantenservice. Wij helpen u dan graag verder.
Voor de betaling van uw abonnement, kunt u kiezen uit de volgende mogelijkheden:
- Via overschrijving
- Via domiciliëring
- Online betalen
Na intekening ontvangt u van ons een welkomstbericht. Dit is tevens de bevestiging van uw abonnement.
De betaalbrief wordt tot maximum 14 dagen na intekening opgestuurd. We zorgen er intussen voor dat u het magazine blijft ontvangen.
Indien de betaling van uw abonnement via domiciliëring niet is gelukt, sturen wij u een mail én een brief om de betaling manueel uit te voeren. Zodra wij de betaling ontvangen hebben, zal uw abonnement weer van start gaan.
Indien u geen overschrijving heeft ontvangen of indien u de overschrijving verloren bent, kunt u contact opnemen met ons opnemen. We sturen u dan zo snel mogelijk een nieuwe overschrijving naar u op.
Een aantal weken voor uw abonnement vervalt, ontvangt u van ons een betalingsuitnodiging. Zodra u de betaling verricht zal uw abonnement zonder onderbreking verder gezet worden.
Betaalt u via domiciliëring? Dan hoeft u niets te doen. Wij verlengen het abonnement voor u.
Indien uw huidige betaalwijze via kredietkaart verloopt, kan dit zo behouden blijven. Een wijziging van uw kredietkaartgegevens kan verwezenlijkt worden via een mail die u 30 dagen voor de vervaldatum van de kredietkaart van ons ontvangt.
Wilt u uw kredietkaartgegevens wijzigen, maar heeft u geen mail van ons ontvangen? Neemt u dan contact met ons op.
Zowel voor domiciliëring als voor overschrijving is er een nieuw IBAN-nummer. Het nieuwe rekeningnummer van DPG Media is: BE22 0019 4327 3647. Het zou kunnen dat u daar een melding over krijgt via uw banking app.